(0) مورد
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
Close
    Filters
    اولویت ها
    جستجو

    تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

    ضوابط و شرایط تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

    مشترک جهت تبدیل سیم‌کارت خود از حالت اعتباری (پیش پرداخت) به دائمی (پس پرداخت) در شبکه لوتوس تل موظف به پذیرش و متعهد به رعایت ضوابط و شرایط ذیل است.

    ۱- تعاریف

    ۱-«اعتبار»: عبارت است از مبلغ ریالی یا بسته قابل استفاده در شبکه برای مشترک که اجازه استفاده از خدمات شبکه را بر اساس آن و تا سقف مشخص به مشترک می‌دهد.

    ۲- هزینه

    ۲-۱- هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی بر اساس قیمت سیم‌کارت دائمی تعیین می‌گردد. مشترک باید توجه داشته باشد این هزینه بابت استفاده از سرویس تبدیل سیم‌کارت اعتباری او به سیم‌کارت دائمی بوده و قابل استرداد نمی‌باشد.

    ۲-۲- چنانچه مشترک خواستار تغییر روش پرداخت هزینه خدمات از اعتباری به دائمی باشد، ضروری است درخواست تغییر نوع اشتراک از اعتباری به دائمی را از طرق پیش‌بینی شده توسط لوتوس تل که در وب‌سایت این شرکت قابل دسترسی بوده و به طرق مختلف به مشترکان اطلاع رسانی می‌گردد، را از طریق یکی از روش‌های اعلام شده توسط لوتوس تل پرداخت نماید.

    ۳- شرایط کلی

    ۱-۳ مشترک باید برای ثبت درخواست تبدیل سیم‌کارت خود از اعتباری به دائمی، نشانی خود را به دقت بازبینی نماید. هرگونه ارتباط بعدی با مشترک از طریق این آدرس انجام خواهد پذیرفت. در صورت اشتباه بودن این آدرس، مسئولیت ارائه آدرس اشتباه بر عهده مشترک بوده و هرگونه اعتراض نسبت به این مورد پذیرفته نیست.

    ۲-۳- اطلاعات مرتبط با مشترک از قبیل شماره ملی و… باید به صورت کامل در سامانه ثبت شده باشد. در صورت نقص در اطلاعات ثبت نامی مشترک، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی از جانب لوتوس تل رد خواهد شد. 

    ۳-۳- نحوه محاسبه هزینه استفاده مشترک از سیم‌کارت به محض وصول درخواست تبدیل از سیم‌کارت اعتباری به دائمی به مانند مشترکان دائمی صورت خواهد پذیرفت، مع‌الوصف این تبدیل در کلیه سیستم‌های لوتوس تل نیازمند زمان خواهد بود که پایان یافتن این روند به وسیله پیامک به اطلاع مشترک می‌رسد. 

    ۴-۳- مانده اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری مشترک و بسته‌های افزایشی اصلی به حساب سیم‌کارت دائمی منتقل خواهد شد. 

    ۵-۳- لوتوس تل ممکن است در زمان تبدیل سیم‌کارت مشترک از اعتباری به دائمی، بسته یا اعتباراتی را به صورت تشویقی به وی اعطا نماید. 

    ۶-۳- مشترکان این امکان را نخواهند داشت تا پس از تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به سیم‌کارت دائمی، این رویه را به صورت معکوس اجرا نموده و سیم‌کارت خود را از حالت دائمی مجددا به اعتباری تبدیل نمایند. به بیان دیگر، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر می‌باشد و در زمانی که مشترک اقدام به تقاضا برای دریافت این سرویس می‌نماید فرایند تبدیل سیم‌کارت اعتباری او به دائمی آغاز شده و هزینه‌های دریافتی غیر قابل بازگشت می‌باشند.

    ۷-۳-  پس از تبدیل سیم‌کارت از حالت اعتباری به دائمی، کلیه مفاد قرارداد مشترکان دائمی لوتوس تل بر روابط مابین این شرکت و مشترک حاکم خواهد بود.

    تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی