مشترکین لوتوس تل در صورت معیوب شدن سیم کارت و عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغام Insert Simcard یا Card rejected، می توانند با اسفاده از یکی از روش های زیر سیم کارت خود را تعویض نمایند:
- با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت www.lotustel.ir و یا اپ لوتوساپ، در قسمت عملیات سیم کارت گزینه تعویض سیم کارت را فعال و مراحل ایجاد درخواست را تا انتها انجام می دهند.
- استفاده از چت آنلاین در اپلیکیشن روبیکا با شماره 09990101999 و ارائه درخواست تعویض سیم کارت
- مراجعه به دفتر مرکزی لوتوس تل و یا با مراجعه به نمایندگی های مجاز
شرایط دریافت خدمات و مدارک مورد نیاز :
- حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او
- تکمیل و امضای فرم در خواست
- ارائه اصل و تصویر کارت ملی
- ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی