(0) مورد
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
Close
    Filters
    اولویت ها
    جستجو

    FAQ

    • چگونه می‌توانم نماینده فروش لوتوس تل بشوم؟

    برای تکمیل فرم درخواست نمایندگی لوتوس تل می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

    • نزدیک‌ترین نمایندگی لوتوس تل به من کجاست؟

    شما می توانید لیست مراکز فروش و خدمات لوتوس تل را از طریق این صفحه مشاهده فرمایید.

    • لوتوس تل چه مودم‌هایی ارایه می کند و این مودم‌ها شامل چه قابلیت‌هایی است؟

    در حال حاضر لوتوس تل مودمی برای فروش ندارد.

    • در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیم‌کارت چگونه به دستم می‌رسد؟

    توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیم‌کارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا در صورت همراه نداشتن مدارک اصلی و کپی آن در زمان تحویل، از ارائه سیم‌کارت به خریدار خودداری و در زمان دیگری به ایشان مراجعه خواهد شد. در صورتی که در زمان مراجعه مامور پست موفق به دریافت بسته نشوید، می‌توانید کد رهگیری مرسوله خود را از مرکز تماس لوتوس تل دریافت کنید. سپس با استعلام کد رهگیری از سایت پست، به شعبه اعلام شده مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، مرسوله را دریافت کنید.

    • آیا سیم‌کارتی که توسط پیک به مشترک تحویل می‌شود، قابل استفاده است؟

    بله، قابل استفاده است.

    • در صورت وجود مشکل در استفاده از سیم‌کارت باید با کدام واحد در تماس بود؟

    پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی باید با پشتیبانی سیم‌کارت‌های لوتوس تل پیگیری شود. برای تماس با این واحد می‌توان با شماره 09990101999 تماس گرفت.

    • آیا امکان انتخاب شماره موبایل دلخواه خود را دارم؟

    در آینده این امکان فراهم خواهد بود که مشترک در بخش فروش آنلاین شماره دلخواه خود را انتخاب نماید.

    • آیا شهر من تحت پوشش ارایه سیم کارت است؟

    برای مشاهده مناطق تحت پوشش اینجا را کلیلک کنید.

    • کدام مناطق تحت پوشش شبکه هوشمند لوتوس تل هستند؟

    شبکه هوشمند لوتوس تل شبکه ای سراسری است که با اتصال به این شبکه، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش  و 4.5G تلفن همراه را در کشور تجربه خواهید کرد.

    • آیا این فن‌آوری فقط مختص سیم‌کارت‌های روی گوشی است یا برای دستگاه‌های دیگر نیز (مانند مودم) قابل استفاده است؟

    فناوری هوشمند لوتوس تل بر روی کلیه سیم‌کارت‌های این اپراتور اعمال می‌شود، لذا با قرار دادن سیم‌کارت در هر نوع دستگاه (مانند مودم در صورت lock نبودن) و انجام تنظیمات مربوط به هوشمندسازی سیم‌کارت لوتوس تل با کیفیت‌ترین پوشش سیگنالی در هر نقطه از کشور برای شما فراهم خواهد شد.

    • آیا هزینه و تعرفه‌های سیم‌ کارت هوشمند متفاوت است؟

    خیر- تعرفه خدمات پایه مشابه قبل و همچنان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های کشور است و شما با هزینه‌ای مشابه قبل از پوشش شبکه چندین اپراتور داخلی و بهترین کیفیت از سرعت و پوشش 4.5G کشور بهره خواهید برد.

    • آیا برای دسترسی به اینترنت سیم ‌کارت هوشمند لوتوس تل نیاز به تغییرات گوشی است؟

    خیر، نیازی به تغییرات خاصی ندارید فقط کافی است ابتدا به روش های زیر از اتوماتیک بودن تنظیمات شبکه «لوتوس تل» در تلفن همراهتان مطمئن شوید:

    – گوشی‌های آیفون

    Setting> Cellular> Network selection> Automatic

    – گوشی‌های اندرویدی

    Setting> Mobile network> Carrier> Choose automatically

    • شبکه هوشمند لوتوس تل چیست؟

    شبکه هوشمند لوتوس تل فناوری جدیدی است که برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شده و به سیم‌کارت‌های لوتوس تل امکان بهره‌گیری از شبکه چندین اپراتور داخلی را می‌دهد. شما با فعال‌سازی شبکه هوشمند، در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل می‌شوید و بهترین کیفیت از سرعت و گسترده ترین پوشش  4.5G کشور را در هر منطقه‌ تجربه می‌کنید.

    • کدام مناطق تحت پوشش شبکه 4G هستند؟

    توسعه پرشتاب شبکه 4.5G/LTE لوتوس تل در حال انجام است و به زودی شهرها و مناطق بیشتری تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت. نقشه مناطق تحت پوشش شبکه 4G/LTE نیز بزودی در صفحه مناطق تحت پوشش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

     

    تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه لوتوس تل چیست؟

    لوتوس تل برای نخستین بار در ایران و با هدف کاهش پیچیدگی‌های انتخاب بسته و عدم تحمیل هزینه اینترنت مصرف آزاد، امکان استفاده از “تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه” را برای مشترکین بسته‌های آغازین خود فراهم کرده است. براین اساس، اگر شما یکی از بسته های آغازین (به جز بسته آغازین پایه) را فعال کرده باشید، با تمام شدن حجم اینترنت بسته آغازین خود و پیش از تمدید خودکار دوره بسته آغازین، می‌توانید مابقی ترافیک اینترنت مورد نیاز خود را تا پایان دوره بسته آغازین بدون نیاز به خرید بسته مجدد با تعرفه ویژه به جای تعرفه آزاد مصرف کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خدمات می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

    • بسته آغازین چیست؟

    سیمکارت‌های لوتوس تل به همراه بسته‌های آغازین متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. این بسته‌ها براساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل است. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بسته‌های آغازین، مشترکین لوتوس تل می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه مبلغ ثابتی به صورت آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پیامک و اینترنت بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگری استفاده کنند. اگر این ترافیک پیش از موعد تمدید دوره، پایان یابد، مشترکین می‌توانند از خدمات یاد شده با تعرفه مصرف آزاد تخفیفی استفاده کنند و یا متناسب با نیاز خود یک بسته افزایشی فعال کنند.

    • امکان خرید سیم‌کارت لوتوس تل به چه روش‌هایی وجود دارد؟

    شما از ۳ روش می‌توانید محصولات لوتوس تل را تهیه کنید:

    - انتخاب شماره و خرید آنلاین در سایت

    - ثبت‌نام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09990101999

    - ثبت‌نام حضوری از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش لوتوس تل

     

    • نحوه فعال سازی سرویس انتظار تماس(Call Waiting)  در لوتوس تل چگونه است؟

    برای فعال سازی سرویس انتظار تماس فقط کافیست کد دستوری #43* را در شماره گیر گوشی خود وارد نمایید.

     

    • آیا امکان فعال سازی سیم کارت برای اتباع خارجی وجود دارد؟       

    بله ،وجود دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.